FAQ – najczęściej zadawane pytania

Dlaczego na produkty trzeba czekać od około 3 do 7 dni?

Większość naszych produktów szyjemy na zamówienie, a to oznacza, że przystępujemy do ich tworzenia dopiero w momencie otrzymania od Ciebie zamówienia. Na uszycie, a następnie pomalowanie ręcznie wybranej przez Ciebie rzeczy, potrzebujemy dlatego trochę więcej czasu niż w przypadku już gotowych do wysyłki produktów.

Z góry dziękujemy za wyrozumiałość! 😊

Dlaczego na stronach produktowych jest napisane, że czas oczekiwania na zamówienie to 3 – 7 dni, a na stronie dotyczącej personalizacji – do 14 dni?

Do 14 dni realizujemy zamówienia na produkty, których NIE POSIADAMY w swojej ofercie. Taka sytuacja będzie mieć miejsce, jeśli na przykład przyniesiesz nam do pomalowania swoją własną bluzkę, czy katanę.

*Oczywiście nie wykluczamy, że czas oczekiwania będzie krótszy, w zależności od naszej dyspozycyjności oraz tego, na jakim rodzaju personalizacji Ci zależy.

Czy zamówione produkty mogę odebrać stacjonarnie?

Oczywiście, że tak. Pamiętaj, że znajdziesz nas w Krakowie na ul. Wiślnej 9!

Istnieje również możliwość, aby za zamówione online produkty zapłacić dopiero stacjonarnie w sklepie, przy ich odbiorze.

Czy mogę zwrócić zamówiony produkt?

Tak, możesz zrobić to w terminie 14 dni od dnia otrzymania przesyłki. 

NIE PRZYJMUJEMY JEDNAK ZWROTÓW W PRZYPADKU UBRAŃ PERSONALIZOWANYCH, to znaczy uszytych dokładnie pod wskazane przez klientkę indywidualne wymiary. Wyjątkiem są oczywiście sytuacje, w których wina leży po naszej stronie. 

Czy sklep internetowy www.podlasek.com.pl to to samo co www.npstyle.pl?

Strony należą do tego samego właściciela, więc – TAK. 😊 Na podlasek.com.pl koncentrujemy się jednak wyłącznie na naszych lnianych ubraniach malowanych ręcznie.

Czy istnieje możliwość wysyłki za granicę?

Niestety, na www.podlasek.com.pl na tę chwilę nie oferujemy takiej możliwości, ALE możesz zamówić nasze ubrania z wysyłką za granicę na naszej drugiej stronie www.npstyle.pl.

Z czego szyte są ubrania w sklepie?

Nasze ubrania szyjemy ze stuprocentowego, naturalnego i polskiego lnu najwyższej jakości.

Gdzie szyte są ubrania?

Cała produkcja odbywa się w Polsce – w Krakowie. Tu mieszkamy my, tu mieści się nasz butik i tutaj właśnie szyjemy i malujemy nasze lniane ubrania.

Czy wybierając produkt na zamówienie, powinnam liczyć się z możliwością dopłaty?

Co do zasady NIE. Najczęściej wiążąca pozostaje cena widniejąca na karcie danego produktu, nawet jeśli zamówisz sobie inny, ręcznie malowany wzór lub rozmiar.

Czasami jednak cena ta może się różnić, m.in. w przypadku dość niestandardowych rozmiarów lub życzeń.

Czy produkty w sklepie są unikatowe?

Tak. Nasze lniane ubrania to rękodzieło, o czym przesądzają pokrywające je ręcznie malowane zdobienia. Nie szyjemy ich również hurtowo, w kolekcjach, a w zdecydowanej większości przypadków – na zamówienie, w pojedynczych sztukach. Szanse, że spotkasz inną osobę w tym samym, są dlatego naprawdę bardzo niewielkie.